Putem avea încredere în produsele și serviciile promovate de influenceri pe rețelele sociale?
Dacă zece ani în urmă companiile își promovau serviciile și produsele preponderent la televizor și pe billboarduri, în prezent, lucrurile
Dacă zece ani în urmă companiile își promovau serviciile și produsele preponderent la televizor și pe billboarduri, în prezent, lucrurile
Știi deja că, în știri, dar și în alte articole sau produse media, presa trebuie să se conducă de anumite
Recent, o jurnalistă de televiziune de la Chișinău s-a pomenit într-o avalanșă de critici, după ce a citat Wikipedia într-o
Mai puțin de jumătate dintre cetățenii Republicii Moldova sau, mai exact, 44%, spun că ar cunoaște ce înseamnă termenul propagandă,
Manipularea. Cu siguranță ai auzit acest cuvânt nu o singură dată. S-ar putea să-l fi auzit chiar cu referire la
Fiecare al cincilea moldovean afirmă că știe despre posibilitatea de a raporta sau a scrie o plângere atunci când dă